Šiandieną "Verslo žinių" Paskutiniame puslapyje paskelbtas
Gero aptarnavimo penkioliktukas:
- "Bitė Lietuva"
- "Omnitel"
- "Camelia"
- "Gintarinė grupė"
- "Eurovaistinė"
- DnB NORD bankas
- "Hansabankas"
- SEB bankas
- Bankas "Snoras"
- "Elektromarktas"
- "Topocentras"
- "Senukų prekybos centras"
- "Lukoil Baltija"
- "Statoil Lietuva"
- "Lietuvos draudimas"
Tyrimų bendrovės "TNS Gallup" atlikta gyventojų apklausa parodė, kad geriausias aptarnavimas Lietuvoje - "Eurovaistinėje". Šis įvertinimas p. Igno Staškevičiaus nenustebino, o tinkamą vidinę komunikaciją jis įvardijo kaip gerą aptarnavimą lemiančių priežasčių.
"Raktas į gerą aptarnavimą: darbuotojų finansinė motyvacija pagal jų produktyvumą, mokymai ir aiški vidinė komunikacija", - sako I. Staškevičius.
Tai neabejotinai iliustruoja vidinės komunikacijos poveikį aplinkai: ji pasiekia klientus, - teigiamai veikia finansinius rodiklius.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą