trečiadienis, kovo 12, 2008

Vidinė komunikacija ir aptarnavimas

Šiandieną "Verslo žinių" Paskutiniame puslapyje paskelbtas
Gero aptarnavimo penkioliktukas:

  • "Bitė Lietuva"

  • "Omnitel"

  • "Camelia"

  • "Gintarinė grupė"

  • "Eurovaistinė"

  • DnB NORD bankas

  • "Hansabankas"

  • SEB bankas

  • Bankas "Snoras"

  • "Elektromarktas"

  • "Topocentras"

  • "Senukų prekybos centras"

  • "Lukoil Baltija"

  • "Statoil Lietuva"

  • "Lietuvos draudimas"

Tyrimų bendrovės "TNS Gallup" atlikta gyventojų apklausa parodė, kad geriausias aptarnavimas Lietuvoje - "Eurovaistinėje". Šis įvertinimas p. Igno Staškevičiaus nenustebino, o tinkamą vidinę komunikaciją jis įvardijo kaip gerą aptarnavimą lemiančių priežasčių.

"Raktas į gerą aptarnavimą: darbuotojų finansinė motyvacija pagal jų produktyvumą, mokymai ir aiški vidinė komunikacija", - sako I. Staškevičius.

Tai neabejotinai iliustruoja vidinės komunikacijos poveikį aplinkai: ji pasiekia klientus, - teigiamai veikia finansinius rodiklius.


Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner