pirmadienis, kovo 03, 2008

Vidinės komunikacijos kanalai

Efektyvi vidinė komunikacija, gerinanti vidinę įmonės kultūrą, padedanti pasiekti įmonės tikslų, motyvuojanti darbuotojus, kad šie suteiktų dar kokybiškesnę paslaugą klientams – kiekvieno darbdavio svajonė.

Tinkamas vidinės komunikacijos kanalų pasirinkimas – bene svarbiausias žingsnis jos planavimo stadijoje. Jie gali keistis skirtinguose strategijos etapuose, tačiau ypač svarbu įvertinti, kurie iš jų reikalingiausi. Štai keletas galimų vidinės komunikacijos strategijos etapų:

  • Darbuotojų sąmoningumo augimas;

  • Supratingumo ir žinojimo augimas;

  • Įsitraukimas;

  • Akceptas (priėmimas);

  • Prisirišimas arba ištikimybė.

Kokius vidinės komunikacijos kanalus galima būtų pasirinkti kiekvienam iš strategijos etapų?

Darbuotojų sąmoningumo augimas: garsiakalbis, el. paštas, skelbimų lenta, vidinis laikraštis ir kt.

Supratingumo ir žinojimo augimas: audio/video konferencijos, duomenų bazės, verslo kelionės, susirinkimai, išvažiuojamosios šventės, leidiniai, verslo planai – visos priemonės, kurios paskatina dialogą.

Įsitraukimas: seminarai, konferencijos, komunikacija „akis į akį“, „brifingai“, apsilankymas pas vadovus, visų įmonės grandžių bendri susirinkimai, apsikeitimas pasiūlymais – visos priemonės, kurios tinkamos vidiniams debatams.

Akceptas: intranetas, mokymo kursai, specialūs seminarai – visos priemonės, padedančios priimti naują informaciją ir naujus darbo principus.

Prisirišimas arba ištikimybė: projektinių komandų susitikimai, strateginiai seminarai, atskirų įmonės grandžių susirinkimai ir pan. – visa, kas sustiprina ir įtikina, jog einama teisingu keliu.


Tiksli ir aiški vidinės komunikacijos strategija – naudinga ne tik įmonės plėtrai, ji suteikia galimybę tobulėti ir jaustis užtikrintai kiekvienam darbuotojui.

Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner