Efektyvi vidinė komunikacija, gerinanti vidinę įmonės kultūrą, padedanti pasiekti įmonės tikslų, motyvuojanti darbuotojus, kad šie suteiktų dar kokybiškesnę paslaugą klientams – kiekvieno darbdavio svajonė.
Tinkamas vidinės komunikacijos kanalų pasirinkimas – bene svarbiausias žingsnis jos planavimo stadijoje. Jie gali keistis skirtinguose strategijos etapuose, tačiau ypač svarbu įvertinti, kurie iš jų reikalingiausi. Štai keletas galimų vidinės komunikacijos strategijos etapų:
- Darbuotojų sąmoningumo augimas;
- Supratingumo ir žinojimo augimas;
- Įsitraukimas;
- Akceptas (priėmimas);
- Prisirišimas arba ištikimybė.
Kokius vidinės komunikacijos kanalus galima būtų pasirinkti kiekvienam iš strategijos etapų?
Darbuotojų sąmoningumo augimas: garsiakalbis, el. paštas, skelbimų lenta, vidinis laikraštis ir kt.
Supratingumo ir žinojimo augimas: audio/video konferencijos, duomenų bazės, verslo kelionės, susirinkimai, išvažiuojamosios šventės, leidiniai, verslo planai – visos priemonės, kurios paskatina dialogą.
Įsitraukimas: seminarai, konferencijos, komunikacija „akis į akį“, „brifingai“, apsilankymas pas vadovus, visų įmonės grandžių bendri susirinkimai, apsikeitimas pasiūlymais – visos priemonės, kurios tinkamos vidiniams debatams.
Akceptas: intranetas, mokymo kursai, specialūs seminarai – visos priemonės, padedančios priimti naują informaciją ir naujus darbo principus.
Prisirišimas arba ištikimybė: projektinių komandų susitikimai, strateginiai seminarai, atskirų įmonės grandžių susirinkimai ir pan. – visa, kas sustiprina ir įtikina, jog einama teisingu keliu.
Tiksli ir aiški vidinės komunikacijos strategija – naudinga ne tik įmonės plėtrai, ji suteikia galimybę tobulėti ir jaustis užtikrintai kiekvienam darbuotojui.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą