Prieš 11 metų (1997 m. gruodį) Jorn'as Barger'is, norėdamas apibūdinti savo reguliariai atnaujinamą interneto svetainių apžvalgos tinklalapį "Robot Wisdom", sukūrė terminą "weblog", 1999 m. tapusį tiesiog "blog".
Šiandien yra daugiau nei 70 mln. blogų arba tinklaraščių. Juos rašo ne tik entuziastai, bet ir kompanijų vadovai, populiarūs muzikos atlikėjai, politikai ir kt.
Blogai tapo viešųjų ryšių ir marketingo priemone.
Blogų naudojimas vidinėje komunikacijoje
Daugybė kompanijų visame pasaulyje naudoja viešai prieinamus arba sukurtus intranetuose blogus. Tai puiki priemonė ypač, jeigu įmonėje dirba daug žmonių, pavyzdžiui, The Walt Disney Company .
Pasak informacijos srautų analitinės Charlene Li, Disnėjaus kompanija blogus naudoja kaip vidinės komunikacijos priemonę. "Prieš atsirandant blogams įmonėje buvo naudojama programinė įranga, padedanti kontroliuoti darbuotojų naujienas bei sunkumus, tačiau ji nebuvo visiškai gera priemonė, nes joje buvo padaryta keletas klaidų. Palaipsniui pereita prie geresnės informacijos sklaidos priemonės tinke - blogų, kad darbuotojai visada būtų informuoti apie tai, kas vyksta įmonėje", - sako Ch. Li.
penktadienis, vasario 29, 2008
Ar bloga bloginti?
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą