trečiadienis, vasario 20, 2008

Ko trokšta vidinė publika?


Vidinė komunikacija - patikimas motyvavimo metodas. Tačiau reikėtų išsiaiškinti, ko trokšta kiekvienas iš darbuotojų:
  • Priklausyti grupei (Priklausymo poreikis yra A. Maslow piramidės viduryje (žr. paveikslėlį))
  • Pripažinimo
  • Viešo pripažinimo (Tai rūpi kiekvienam darbuotojui, bet nevienodai. Sudėtinga nustatyti, kam pagyrimas itin svarbus, kaip dažnai kiekvieną "glostyti"?)
  • Supratimo ir komforto

Įmonės vidinės komunikacijos departamentas geriausiai pažįsta kiekvieną darbuotoją ir žino, kada būtina vykdyti reikiamas akcijas, kada komunikuoti pergales ir pan., - kaip "auginti" sėkmingus darbuotojus.



Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner