pirmadienis, vasario 25, 2008

Sėkmingiausio Šiaurės Amerikos komunikacijos profesionalo laiškas vadovams



Ron‘as Shewchuk‘as – lyderiaujantis komunikacijos profesionalas Kanadoje, vienas iš žymiausių ir pažangiausių Šiaurės Amerikoje. Ron‘as didžiai gerbiamas korporatyvinės komunikacijos, vidinės komunikacijos, rinkodaros ir ryšių su visuomene konsultantas.

Šįryt perskaičiau Ron‘o straipsnį-laišką „Dear CEO“ , kuriame jis pateikia 9 patarimus vadovams. Patarimai privertė nusišypsoti ir suteikė gaivių bei vetingų minčių apie vidinę komunikaciją.

Bendravimo su darbuotojais patarimai vadovams:

  • Galvokite apie komunikaciją ne post factum, kadangi jūs priimate verslo sprendimus. Jeigu nesuteiksite pakankamai dėmesio komunikacijai kaip strateginei sričiai, skubotai priimti sprendimai gali turėti nemalonių pasekmių verslui.

  • Komunikacinę komandą įtraukite į reikalus kur kas anksčiau, nei darėte iki šiol. Jūsų komunikatoriai gali tapti tarpininkais tiems darbuotojams, kurie kitaip ir nepasisakytų. Tapkite gerai informuotas lyderis, žinokite, kas rūpi tiems, kurie yra priešakinėje jūsų įmonės juostoje.

  • Pripažinkite, kad šiuolaikinis darbuotojas nebūtinai yra tų pačių vertybių kaip jūs. Egzistuoja skirtinga darbo etika, kiti prioritetai, kitoks sėkmingos karjeros įsivaizdavimas ir skirtingi bendravimo būdai. Jeigu bendraujate, tarsi visi darbuotojai mąstytų taip kaip jūs, rizikuojate tapti svetimkūnis ir suskaldyti savo kolektyvą.

  • Supraskite, ką mąsto darbuotojai. Nuomonės tyrimai, mažos focus grupės gali suteikti laiku naudingos informacijos. Parodykite, jog girdite darbuotojus, kad atsižvelgiate į jų norus ir pelnysite jų pasitikėjimą.

  • Pradėkite realiai kalbėtis su darbuotojais. Vienas iš lengviausių būdų pelnyti pasitikėjimą – kalbėtis su darbuotojais apie įmonės ateitį. Pradėkite eksperimentuoti su tokiomis žiniasklaidos priemonėmis kaip blogai arba podcast‘ai. Tačiau neužsisklęskite juose ir pabendraukite su žmonėmis gyvai.

  • Dėl Dievo meilės, neblokuokite interneto! Iš darbuotojų tikimasi, kad jie atliks darbus, kad ir namuose, kad ir savaitgaliais; mainais jie nori žinoti, kad dalį asmeninių reikalų gali nuveikti darbe. Tai saugumo ir produktyvumo klausimas, tačiau jo neišsprendžia interneto prieigų blokavimas. Atviras kelias prie informacijos suteikia gebėjimą valdyti įsitraukimą, skatina inovacijas ir įkvėpia įsipareigojimams.

  • Gerinkite savo kasdieninę komunikaciją, sekite, ką kalbate. Teisingo bendravimo modeliavimas su artimiausia aplinka – svarbus kompanijos kultūrai ir reputacijai. Kaip šauksite, taip ir atsilieps.

  • Nevenkite sakyti tiesos. Jeigu nekalbate nuoširdžiai ir atvirai apie tai, ką visi žino, prarandate kreditus – ir kitą kartą, kai turėsite ką svarbaus pasakyti, darbuotojai to nebepriims už gryną pinigą.

  • Ir pagaliau, svarbiausia, kalbėkite paprasta kalba. Kalbos maniera, kuria kalbate viršūnių susitikimuose, su bankininkais ar teisininkais, gali būti teisinga, tačiau jos nereikėtų vartoti kalbant su darbuotojais.



Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner