antradienis, vasario 26, 2008

Kuriame vidinės komunikacijos strategiją


Dabartiniai darbdaviai turi dvi galimybes: išsiugdyti gerus darbuotojus, tačiau elgtis su jais kaip su idiotais ir stebėti, kaip jie juos palieka, arba laikyti žmones individais, juos įvertinti, patraukti ir motyvuoti įvairiausiais būdais.

J. Ridderstrale, K. Nordstrom - „Kitoks, fankiškas verslas. Talentas verčia kapitalą šokti"

Vidinė komunikacija versle tiesiogiai veikia įmonės finansinius rodiklius. Efektyvią vidinę komunikaciją vykdančios bendrovės turi penktadaliu didesnę rinkos dalį ir sumoka 57 proc. daugiau dividendų.

Nuo ko pradėti ir kaip vystyti šią sritį?

  • Vidinės komunikacijos SWOT analizė

  • Vidinės komunikacijos kanalų ir priemonių inventorizacija

  • Darbuotojų Focus grupė

  • Vidinės komunikacijos auditas

  • Vidinės komunikacijos strategijos projektas

  • Vidinės komunikacijos strategijos vadyba





Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner