šeštadienis, kovo 15, 2008

Žuvis pūva nuo galvos


Vakaruose, apklausų duomenimis, 50-90 proc. viso savo darbo laiko vadovai skiria vidinei komunikacijai. Neįtikėtina! Neturi ką veikti? Ar jiems "tokia rutina" labai patinka? Ne, - sklandi vidinė komunikacija užtikrina efektyvų įmonės darbą ir teikia stiprų konkurencinį pranašumą.
Darbuotojai ne tik darbo jėga, tai šiuolaikinės visuomenės dalis, turinti poreikių, pažinčių, interesų ir t. t. Tai artimiausia publika aplink vadovą, kuri turi būti itin gerai informuota, motyvuojama ir stiprinama. Todėl įmonės vadovai visada, kaip ir politikai prieš rinkimus, turėtų stengtis įtikti kievienam. Individualus dėmesys, rankos paspaudimas ar pasisveikinimas - jau pusė darbo. Kita pusė - vidinės komunikacijos strategijos vykdymas.

Komentarų nėra:

Laisvalaikio BLOGas
 

Įveskite savo e. paštą:

Delivered by FeedBurner